امکانات جدید اپیزو

 اخبار داغ برای کاربران اپیزو

پس از درخواستهای فراوان کاربران عزیز امکان ویرایش لینکهای اوپیزو فعال گردید.....

 از این پس می توانید براحتی لینکهای خود را در شبکه اجتماعی مثل تلگرام و ... که امکان ویرایش همیشگی لینک را ندارند ، انتشار داده و هر زمان اقدام به ویرایش این لینک ها نمایید . به این شکل تا سالها می توانید با خیال آسوده از لینکهای قدیمی خود استفاده بهینه نمایید .

هم اکنون ، این امکان روی تمامی لینکهای قدیمی و جدید فعال می باشد. تمامی تغییرات هر لینک آرشیو شده و امکان مشاهده آرشیو این تغییرات برای هر لینک وجود دارد.

علاوه بر این به درخواست شما

امکان جستجو در بین لینکها بر اساس آدرس اصلی لینک و آدرس کوتاه شده اپیزو فراهم شده است و براحتی می توانید با جستجو در  آدرس اصلی بطور مثال لینکهای یک مجموعه سریال را که شامل چند لینک است یافته و ویرایش کنید و یا با جستجو آدرس کوتاه شده ، لینک خاصی را از بین هزاران لینک بیابید .

همینطور امکان سورت لینکها بر اساس تعداد بازدید هر لینک نیز فعال گردیده است به این شکل راحت می توانید لینکهای پربازدید خود را بیابید .

برای استفاده از این امکانات جدید به صفحه فهرست لینکهای شما در پنل وبسایت اپیزو بروید و بازدن دکمه ویرایش در جلوی هر لینک از امکان ویرایش  لینک استفاده نمایید  ، همینطور با زدن دکمه اطلاعات می توانید آرشیو تغییرات آن لینک را مشاهده نمایید .

صفحه مشاهده لینک :
http://opizo.com/usercp/link/index


این خبر داغ را برای دوستان خود که در شبکه اجتماعی مثل تلگرام فعالند اما نمی توانستنداز اپیزو استفاده کننده ارسال کنید.

اپیزو بزرگترین سایت کسب درآمد از لینک کوتاه با بیشترین درآمد در ایران
 opizo.com